Ongeluk zit in een klein ... - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu Ongeluk zit in een klein ... - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

Ongeluk zit in een klein ...

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

15 April 2015 | Indonesië, Gili Trawangan

Hallo allemaal

Hier even weer een up date!
Na amed zijn we naar cenggu gegaan. Cenggu is een echt surfers dorp met allemaal hippe gasten en winkels! Toen we daar aan kwamen bleek dat we in een hostel zaten , voelden ons weer 18 jaar oud! We hadden een prima kamer en een eigen badkamer dus niks mis mee! Goed zwembad en uiteraard een dude met gitaar!! We zaten iets wat uit t centrum maar met de scooter allemaal goed te doen.
We hebben hier gezellig met bjorn en sil op getrokken, lekker eten en vooral luieren.
Na 3 dagen vertrokken we in alle vroegte naar gili eilanden gili t het grootste van de drie.
Een party eiland zo zegt me, Ibiza in Indonesië. Dat belooft wat dacht ik toen nog!!
Zoals ik al had aangegeven deze vakantie zou bestaan uit luieren , beetje duiken en wat rond touren op de scooter dus je zal zeggen erg zaai! Maar met yo weer je t maar nooit idd?!
Ik was nog geen 5 min op t eiland of t ging mis.
Je komt aan met de boot en stapt dan over in een karretje met paard met je bagage!
Aangekomen bij hotel is t de bedoeling dat de bagage en de passagiers uitstappen uit t karretje.
Daar ging t nu net fout.
Ik was bezig met uitstappen toen t paard dacht laat ik nog ff doorstappen. De koetsier( wel heel duur wordt voor zo'n lam zak) had de teugels los gelaten en de knol kon ze eigen gang gaan. Conclusie yo ging er stappend achter aan met 1 been! Vast leuk voor candidcamera maar voor mij een hel.
Ik smakte op de grond en draaide heerlijk me knie en enkel.
De lucht was blauw maar voor mij zwart!
Daarna was t een hel, de lamzak wilde direct geld zonder dat i ook zijn verontschuldigen aanbood.
Maarten gaf t maar om van gezeik af te zijn. Later is de manager van t hotel er achter aan gegaan en moest hij met mij naar de dokter hier! Dokter dokter groot wordt! En betalen voor pijn stillers. Daarna moest er nog ergens krukken vandaan komen, best leuk zo'n eiland maar als je iets nodig hebt beetje onhandig!! Maar ook dat is gelukt . We zijn nu 4 dagen verder, hoe t eiland eruit ziet geen idee!!.
Mijn dag bestaat vnm uit zweten bij zwembad en voor aan de straat zitten, kan wel een bord neer zetten " bedelaar" .
Maar ondanks dat geniet ik van t weer en de lieve mensen om me heen. Maarten is druk met duiken onderwater wereld is te gek begrijp ik.

Vandaag ff kijken of ik met speedboot naar lombok kan, zodat r ff een foto gemaakt kan worden dat zou wel een belevenis worden ben ik bang.
Nou lieve mensen zoals jullie lezen is t alles behalve zaai, maar achter af had ik t uiteraard liever anders gewild!!! Maar achter af "kiek oe een koe in de kont"!!
We blijven lekker genieten , dikke kus van ons

  • 15 April 2015 - 12:28

    INA:

    Met speedboot naar lombok ik hoop dat de foto gelukt is Dan kun je de rest regelen het gaat wat beter las ik. Miijn kleren uit de kast gehaald om in de koffer te doen dat doe vanavond Het is hier ook warm 20 graden maar toch op vakantie Genieten en een beetje bruin te worden.Jij en maarten zien er zeker al uit als 2 negertje alle gekheid op een stokje Gauw weer wat beter worden en leuke dingen gaan doen.Positief ben je wel dat is een voordeel gelukkig.dikke kus van mam.

  • 15 April 2015 - 13:35

    Nel:


    Hoe gaat met jullie ik heb gelezen dat jullie met de boot naar lombok gaan.
    Dat is wel weer genieten.
    Het is nu wel een anderen vakantie ,jullie genieten nu op een anderen manier.
    Maar het is niet leuk.

    Groetjes Nel

  • 15 April 2015 - 21:25

    Pauline:

    Wat een pech Yolan! Wens je beterschap!
    Hou er de moed in
    Morgen ga ik 5 dagen naar Praag met een vriendin. Zij heeft een treinreis Praag voor 2personen gekregen en mij meegevraagd.
    Tot hoors, groetjes Pauline

  • 16 April 2015 - 22:35

    Bertina:

    Lieve Yolan, wat een pech. Ik had net pas tijd om je verslag te lezen. Je hebt behoorlijk pech. Van Jaap hoorde ik dat hij op FB heeft gelezen dat jullie weer naar huis komen en nog wel met de KLM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yolan en maarten

Actief sinds 31 Maart 2010
Verslag gelezen: 1252
Totaal aantal bezoekers 21808

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 30 Mei 2015

relax bali

13 Maart 2014 - 04 April 2014

Rondreis india - nepal.

17 Maart 2013 - 12 April 2013

Avonturen Thailand

26 Maart 2012 - 17 April 2012

Costa rica rondries

09 Mei 2011 - 03 Juni 2011

yo en maarten relax vakantie bali

09 Mei 2010 - 02 Juni 2010

avonturen yo en maarten maleisie

Landen bezocht: