uitrusten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu uitrusten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

uitrusten

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

13 Mei 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo lieve mensen,

Hier even weer een verslagje vanuit regen achtig Palau Pangkor.HEt heeft hier al geen maanden geregend en komen wij hier om ff op ons kond te liggen en regend het keihard.
We hopen maar dat het morgen beter is want dit eiland heeft niet veel te bieden, wilde ff op adem komen.

We zijn dinsdag vertrokken uit taman negara en met de bus naar Cameron highlands vertrokken. Uiteraard liep de reis weer als verwacht. Wat een trip. We zaten met 2 meisjes uit Zweden in een busje en de man die reed wilde vroeger vast en zeker coureur worden. Niet normaal wat een debiel. Maar gelukkig heeft hij ons heel huids afgezet in CH( cameron Highland). Aangekomen bij ons hotel ff lekker opgefrist en gaan eten bij een plaatselijk restaurantje, mag uiteraard niet de naam restaurant hebben, ha ha. De eigenaar liep op kaplaarzen rond en te bedienen en Maarten werd zijn grootste vriend.Op het laatst was maarten aan het helpen met bedienen. Erg gelachen, volgende dag ff langs gegaan om te lunchen uiteraard mega korting en het is al zo duur....

S' ochtends zouden we worden opgehaald door een taxi, maar uiteraard die deed het niet meer( stuur de foto's nog wel op).De beste man had zijn vriend gestuurd en met die zijn we naar het hoogtste punt gegaan. Wat een prachtig uitzicht. Daarnaar naar de Theeplantages, ik keek me ogen uit. Wat indrukwekked omdat te zien, hoe mensen dit alles zo mooi houden. De plantages in Bali zijn er niks bij.
We hebben super genoten die dag, mr yoe de chauffeur vertelde 100 uit geweldig.
S'avonds naar een indies restaurtant geweest. Het stikt hier van de indiese restaurants. Maarten vond het top!!! alleen vandaag iets minder.
Heb hem vanochtend vol gepropt omdat we met de bus hier in moesten. Ja, jullie lezen het goed. Yo loopt nog rond en mien kerel is aan de schijt hihihi..
Gelukkig ging de trip met de bus en boot goed.

Tot en met zondag blijven we hier om ff bij te tanken. hoop dus echt dat de zon gaat sschijen!!!! hotel is knus en direct naast centrum en t.o.v. strand.

ps.

Nel, de shoenen zijn top!!

Mam, wanneer ging jij op vakantie??

Johan, gaat je huwlijk nog door hihih.

Vetje, al met een turk getrouwd?

dikke kus en de foto's volgen

• 13 Mei 2010 - 08:04

Yvette:

Nee voor mij geen turk maar het was weer heerlijk en super warm.
    Zit nu lekker te genieten van jou mailtjes, en van de vreselijke kou hier. Fijn dat het zo mooi en leuk is. tot snel. Dikke kus

• 13 Mei 2010 - 08:58

Anne-Marie:

Jemig Yvette, er lopen nog wel zulke mooie exemplaren rond :-).

Arme Maarten. Zat er natuurlijk dik in dat hij last van het eten zou krijgen en jij niet.

Hier nog steeds zeikweer (6 graden en regen), dus niet piepen over een beetje regen muts.

Mazzel!

• 13 Mei 2010 - 09:36

Tanja:

Hoi Maarten en Yo,

Leuk om weer iets van jullie te horen, en de foto's staan er ook op dus we hebben er nu ook nog een beeld bij, erg leuk. Geniet er maar lekker van want hier is het weer niet al te best.
    Gelukkig gaan wij volgende week ook even er tussen uit, mits we kunnen vliegen natuurlijk.
    Op lanzarote is het in ieder geval beter weer dan in nederland.

Groetjes Tanja

• 13 Mei 2010 - 10:40

Bettina:

Lieve Yo en Maarten, wat leuk dat jullie in Maleisie zijn ! Wij vliegen toevallig van de zomer ook naar KL, maar na een paar dagen door naar Cambodja. Nou ik hoef niet te zeggen dat jullie er van moeten genieten want het spat er echt af! Nog heeel veel plezier. Hoe is het met Maarten zijn (schijt)probleem. Niet van mezelf maar Tom's pubertaal....

• 13 Mei 2010 - 14:21

Ina Mam:

Ga nu Asperges eten bij Henrie en Floor Veel liefs mam

• 13 Mei 2010 - 14:33

Ina:

20 juni ga ik naar Noorwegen .2juli kom ik weer terug .Morgen ga ik naar Breda .Zondag weer naar huis .Om 7 uur naar de bridge.Veel plezier met je bijden .Veel liefs MAM

• 13 Mei 2010 - 15:19

NEL:

HIER EEN BERICHTJE UIT HOOGLAND.
    HET WEER IS PET VEELSTE
    KOUD.
    WAT EEN REIS.
    VOL VAN AFWISSELING.
    LEUK HOOR?
    GROETJES VAN ONS ALLEMAAL.

• 13 Mei 2010 - 15:48

Tante Ienemien:

Hallootjes,
    Jammer dat het regent net als jullie even bij willen komen. Nou Maarten, Wat je er uit poepelt hoef je er niet meer af te lopen of te fietsen of te sporten of of of. Beter jij aan de racekak dan Yolan. Zij kan er wel een paar kilootjes bij gebruiken.
    En niet te vergeten Maarten, als ik het goed heb gelezen, heb jij je beroep mis gelopen. Nou ja je kunt altijd nog ober worden toch!

Lieve groet

• 14 Mei 2010 - 08:27

Peter:

Vandaag heeft de zon geschenen in Nederland!!

Kom op Maarten, niet zeuren; zurigheid ff wegspoelen met een biertje en genieten maar weer.

• 14 Mei 2010 - 14:47

JANSJE:

GOH WAT IS DIT TOCH FANTASTISCH. IK KIJK ME DE OGEN UIT ZEG WAT JULLIE ALEMAAL ONDERNEMEN. PAS GOED OP JEZELF EN BLIJF GENIETEN.
    WAT HET WEER BETREFT IS HET HIER BAR EN BOOS. KOUDEN HEEL NAT. DUS WAT DAT BETREFT!!!!!!! GROET JANSJE

• 14 Mei 2010 - 15:08

Mary:

Wat een verhalen weer allemaal! Helemaal geweldig!

Spanje was een stuk minder warm dan bij jullie, maar ook erg lekker moet ik zeggen!

In Nederland is de winter weer begonnen, zal blij zijn als het weer zomer wordt!!

Heel veel plezier verder samen!
    Dikke kus Mary & mannen

• 15 Mei 2010 - 07:53

Jo:

Hey joke. Ja vandaag nog exact 3 weken.Aaaaaaa
    Komt nu wel steeds dichterbij, maar we hebben bijna alles geregeld. Nu hopen op mooi weer en geen aswolk, maar ja dat heb je zelf niet in de hand. Maar het gaat echt zo gaaf worden.
    Leuk om je verhalen te lezen. Is het geen theedoek die je tas jat is het zon aap:)
    Kus