India -Nepal aftellen is begonnen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van yolan en maarten - WaarBenJij.nu India -Nepal aftellen is begonnen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

India -Nepal aftellen is begonnen

Door: Yolan

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

06 Maart 2014 | Nederland, Baarn

Aftellen en dan op naar india nepal
Het aftellen is begonnen ....en dan op naar india t fascinerend land, waar men van zegt dat er maar weinig bestemming zijn die zo tot de verbeelding spreken.

De reis brengt ons door de steden zoals Delhi, jaipur, varanasi, Amber,agra,orcha,khajuraho aan en mag een bezoek aan de Taj mahal in agra en boottocht op de gangas in varanasi niet ontbreken . Een ding weten we zeker de toilet zullen ook bezoek...

Na het bezoek aan india zou onze reis verder gaan in nepal.
In india gaan we het bekende natuurpark Chitwan en de pokhara bezoeken. Een vlucht boven de Himalaya mag uiteraard niet ontbreken , tot slot bezoeken we de kathmandu!!

Al met al een rondreis die een overweldigende indruk op ons zal achterlaten, en wij willen jullie natuurlijk mee laten genieten van onze avonturen.

Nog even en dan gaat t beginnen!!!

liefs yo en maarten

• 06 Maart 2014 - 22:29

George:

Gaaaaaf..kan me voorstellen dat jullie zitten te trappelen x

• 06 Maart 2014 - 23:47

Anita De Vrie:

Klinkt weer heel mooi!

• 07 Maart 2014 - 10:29

Pauline:

Lieverds! Maak er weer een fantastische vakantie van! Het wordt vast genieten!
    Mijn dochter moet nog 1x chemo en daarna gaan Dini en ik ook op vakantie!
    26 dagen Vietnam, Laos en Cambodja. Vertrekken op 15 april.

Liev3 groet Pauline

• 07 Maart 2014 - 12:28

Wendy En Robert:

Nepal en India mystiek, spiritualiteit, kleurrijk en nog veel meer.
    Genietvan de schatten die deze landen aan jullie gaan tonen dan wordt het een waanzinnige reis. Heel veel moois gewenst voor jullie beiden!

• 07 Maart 2014 - 13:00

Cath:

Lieve Yo & Maarten, ik wens jullie heeeeeeeel veeeeeel plezier!! Wat een geweldige reis hebben jullie voor de boeg! Wel ook btj opletten qua hygiène, veel India-gangers die jullie voorgingen werden ziek... dus.. btj opletten en vooral HEEEEEEEL VEEEEEEEL GENIETEN!! xxxx

• 08 Maart 2014 - 08:30

Rein:

Hi Yo, Maarten,

Ik ben er gister nog overheen gevlogen, maar had m'n ogen dicht. sorry. anders had ik vast wel kunnen vertellen dat het er fantastisch uit zag, van 12000m hoogte.

geniet ervan.
    Rein

• 12 Maart 2014 - 08:54

Alma:

Lieve vriendjes, heel veel plezier en geniet!!!! Heb je nog steeds zo weinig mee Yo? Misschien toch nog die hakken met paars en groene balletjes mee??
    Ben benieuwd naar de foto's. Dikke kus ook namens Allard, Cas, Gijs en Sep