eerste verslag vanuit KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu eerste verslag vanuit KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

eerste verslag vanuit KL

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

05 Mei 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Selamat tengah hari ( goeie dag allemaal)!!!!

Vanuit de Sauna KL maar dan met kleren aan een berichtje van ons.

Hoe is het met ons yo en Maarten.
We kunnen niet anders zeggen dan in een woord fantastisch.

We zijn op zondag vertrokken en de vlucht was toppie,alleen vlak voor het landen kwamen ze ff langs met een spuit om te ontsmet te worden.Wat een smerig goedje!!!

We kwamen goed op tijd aan om over te stappen voor onze tussenvlucht. Alleen duurde het uren voor det we door de douane konden en moesten als nog rennen naar de gate om op tijd van Hong kong naar Maleisie te kunnen. Maar met die lange stelten van ons kwam dat alles prima in orde.

Aangekomen op KL was het erg lachen omdat ik tegen een glazen wand aan liep en niet door had dat je er niet door kon maar moest wachten op een treintje ( monorail) Wist ik veel dat je eerst met een trein moest om naar je koffers te gaan!! De bult is weer genezen. Taxi gescoord en hop naar het Hotel.

Bij aankomst viel onze mond helemaal open wat een prachtig hotel,dacht even dat we verkeerd zaten maar dit alles was niet het geval.

Bij binnnenkomst werden we ontzettend vriendelijk ontvangen, we waren kapot van de reis ( 16 uur)en we mochten direct op de kamer. Ondanks we een andere kamer hadden maar die was nog niet klaar dus hop mooiere kamer. We zijn op ons bed geknald en direct gaan slapen....

De volgende dag zijn we naar een geweldig ontbijt, Maarten moest zich in houden, want alles was aanwezig enorm....
Naar de Petrons torens gegaan (klcc) en naar Kl convention center en uiteraard de enorme winkels.
De torens zijn ontzettend mooie om te zien en mega groot,wat ben je dan zelf nietig.

Daarna zijn we naar Bintang gegaan om wat te eten in de middag. Als je normaal dit hutje aan de straat zag staan liep je snel door. Maar hier is het heel normaal om aan de straat te eten. Erg lachen maar niet bij na gedacht wat ik at...
S'avonds zijn we naar China town gegaan en hebben we over de markt gelopen en de chinesen...lekker gegeten uiteraard weer aan de straat ( nee...we zijn nog niet aan de....)
We hebben enorm gelachen met de heren van het restaurant.

Deze dag hadden wij veelel gelopen en met deze temperatuur kan ik je zeggen dat het zeker afzien is.
Dus maar even een taxi om terug te gaan!!! Tja ook wij zijn enorm af gezet. Maar dat gebeurd je maar 1 keer en niet weer.

Ik ben de tel kwijt van de dagen maar vandaag Woensdag is onze laatste dag in KL om rond te kijken.

Wij zijn vanochtend met de KL hop-on Hop off gegaan en dat was top!! lekker zitten in de airco en je laten rond rijden. De bus stopte bij alle bezienswaardigheden.

Wij zijn er uitgehopt bij Datarn merdeka daar is van alles te zien.
o.s de sultan tempel. daarna zijn we erut gegaan bij het National Place maar helaas mochten wij niet op de koffie.Andere keer
!!1
Door gereden naar de KL toren, we zijn hier naar binnen gegaan en wat een uitzicht, top.. we hebben super mooie weer dus konden de hele stad goed zien. Maarten heeft uiteraard een klok gekocht dat kon niet uitblijven als aandenken van de toren.

Vanavond gaan we naar Tengkat tong shin in de wijk Bintang om te eten, super gezellige wijk. Niet ver van het hotel. uiteraard nog even neuzen bij Berjaya time Squar een winkel met een achtbaan erin. Ik bedoel maar!!

Morgen gaat het wekkertje vroeg omdat we dan met de bus naar Melaka gaan.
Lieve mensen ik ga me voegen bij Maargten bij het zwembad en uiteraard horen jullie weer van ons.

o, ja foto's snap er nog niks van dus maar ff zonder foto's.

salamat jalan ( goodbye) dikke kus

• 05 Mei 2010 - 07:21

Remco En Natasja:

Tjonge, wat zijn wij nu jaloers!! Geniet er lekker van!!
    We blijven jullie volgen.

XXX Remco en Natasja

• 05 Mei 2010 - 07:32

Tanja:

Hoi YO en Maarten,
    Zo te horen hebben jullie nu al veel gezien van KL.
    Ik denk idd dat je maar niet moet nadenken bij wat je eet. Gewoon proberen en als het smaakt zal het wel goed zijn.
    Echt leuk om zo jullie te kunnen volgen.
    Nou geniet van alles wat je ziet en meemaakt en vooral van elkaar!
    Groetjes Tanja

• 05 Mei 2010 - 07:42

Anita En Rein:

Hallo Yo en Maarten,

Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben, wij werken hier gewoon door (als je het niet erg vind). Heb je nog een foto gemaakt vanuit die twin towers? Maarten in de ene en jij in die andere?

geniet ervan.

liefs
    Anita en Rein

• 05 Mei 2010 - 07:48

Adecco:

he yo en maarten,

klinkt allemaal erg goed. geniet er van samen! Tot in juni

gr de gekken van adecco

• 05 Mei 2010 - 07:50

Yvonne:

Jee Yolan en Maarten,
    wat een reis zeg, wat genieten voor jullie.
    Ga daar vooral samen mee door en niet ziek worden he!!
    Blijf schrijven, want het is leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt en ziet en afziet!!
    Nou, ben wel jaloers op jullie nu ik in dit duffe Heesch mijn vrije dagen doormaak met opruimen en schilderen.
    Tja..en na zulke reisverhalen in KL, hoef ik natuurlijk niet aan te komen met een gezellige Kon dag in A'dam of dagje Antwerpen...verschil moet er wezen he?
    Reis lekker verder en tot mails weer,
    groetjes en dikke kus voor jullie.
    Yvonne en fam.

• 05 Mei 2010 - 08:06

Anne-Marie:

Verbaasd me weer helemaal niets dat jij weer tegen een glazen pui aanloopt:-). Geniet er maar goed van, hier is het zeikweer. Wel een waanzinnig verhaal voor je, maar dat komt wel als je terug bent.

Dikke kus van ons 3-tjes.

• 05 Mei 2010 - 08:22

Martie Anneke:

Geniet van jullie super vakantie en laat ons genieten van jullie verhalen. Groet Anneke Martie

• 05 Mei 2010 - 08:36

Sil &Eric:

Lucky you!! Geniet er van! Zijn benieuwd naar jullie foto's. Dikke zoen

• 05 Mei 2010 - 08:54

Georgina:

Klinkt fantastisch - geniet van al het moois....hier is het koud en miezerig....hop zo meteen weer naar de Pekingtuin voor vrijheidsfestival - PROOST!

• 05 Mei 2010 - 09:08

Marianne:

Hallo Yolan en Maarten,
    Lekker maken en nog eens lekker maken, zitten we hier onze doden te herdenken met de winterjas aan 5 graden en gelukkig even droog.
    Het heeft hier onafgebroken geregend daar word je heel nat van!! Ik bedoel maar laat je dan maar lekker zweten. Vandaag is het bevrijdingsdag en het bevrijdingsvuur brand voor het paleis maar een enkeling te zien. Zitten allen lekker binnen met een goed boek ook leuk maar...... het boek is al uit en de zon is er al dagen niet.
    Dus, kortom, geniet van al datgene wat je nu hebt en hier kan missen als kiespijn. Hoop dat je de volgende keer er foto's bij kunt doen.
    Groetjes van een bewoonster van De Pluimhof

• 05 Mei 2010 - 09:44

Hennie&Job:

Hai Lieverds!!
    Wat geweldig om jullie zo te kunnen volgen.
    Hier ook een klein feestje.
    Job is nu VUTTER (officieel
    per 1 Mei,ha,ha op de dag van de arbeid...heel speciaal!!!) Nog even een
    tip:als je al aan de sch...
    komt,vasten en cola met wat suiker erdoor drinken!
    Hielp mij in Suriname goed.
    Geniet maar lekker jullie 2
    Tot het volgende verslag!!
    Dikke smok van ons.

• 05 Mei 2010 - 16:22

Agnes:

He vakantiegangers!

Maak er een groot feest van saampjes......

Veel liefs van ons viertjes!

• 06 Mei 2010 - 08:59

Nel :

HALLO MAARTEN EN YOLAN.
    Ik heb het verslag gelezen,Wat fijn dat jullie zo genieten,
    er komt nog meer.
    Hier is het weer slecht