ff niks doen!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu ff niks doen!!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

ff niks doen!!!

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

15 Mei 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hier zijn we dan weer!!!

Het bericht zou dit keer niet zolang zijn want dit eiland is echt niks te beleven.We chillen heerlijk!!
zie foto's...

Wij vinden het een top eiland, we genieten hier volop, het weer is weer top en ons maarten zijn poepertje is weer top!!!Gisteren hebben we een scooter gehuurd en zijn we het eiland rond gecrost.
Maarten heeft nieuwe vrienden (zie foto) was in een plaatsje waar bijna geen toerist komt en zeker geen reuzen. We moesten tanken en zijn toen deze plaats binnen gereden. Mega gelachen, gegeten bij lokaal en uiteraard niks van verstaan.

Uiteraard zouden we geen Yo en Maarten heten als we ondanks een rustig eiland niks meemaken.
We werden bijna overvallen door APEN!!!. We lagen heerlijk in de zee toen we een engelsman( die bij ons lag op het strand) met een stok heen en weer zagen te rennen achter een aap aan. De aap had onze tas meegenomen, eerst geloofde ik me ogen niet maar toen ik nog eens keek zag ik het goed. Wij het water uit, gelukkig was de engels man zo attent om het voor ons op te lossen. Gelukkig hebben wij onze spullen nog.

Wisten wij veel dat hier apen zaten, tja er loopt en vliegt hier van alles |( zie foto met volges bij het hotel
) nu , weten we het !!!.
Wel wat anders dan op straat op je spullen letten. hihihih

Vanavond onze laaste avond hier en dan op naar Penang!!!. Vanavond gaan we BBQ. AAn een strand heeft een frans echtpaar een restaurantje en zij gaan vanavond BBQ ...heerlijk. Beetje zwemmen vanavond met de vuurvliegjes en BBQ komt helemaal goed!!!

dikke kus allemaal en geniet van het lekkere weer...

xx

• 15 Mei 2010 - 10:05

Hennie&Job:

Heerlijk dat jullie het zoooooooo naar de zin hebben,en even uitrusten moet ook op z'n tijd!!
    Foto's zijn geweldig.
    tot het volgende bericht,
    kus van ons.Zagen trouwens
    in het programma De Beagle(in het spoor van Darwin) dat de apen in Zuid Afrika ook een plaag zijn!Strontbrutaal en altijd op zoek naar eten!
    Dus houdt je tassie in de smiezen ;-))

• 15 Mei 2010 - 14:10

NEL :

DAT IS LACHEN, Maarten met ze harem;,Maarten is goed afgevallen.
    Yolan die helm staat je wel.
    Het is wel een mooi land,
    maar je moet wel op je spullen letten,wat een r
    rot aap.
    Groetjes maar weer.

• 15 Mei 2010 - 14:23

Anne-Marie:

Hahahaha, kreeg gisteren een sms van Mark, die zit nu bij Eelco in Kuala Lumpur. Begon ook al over die apen :-).

Enjoy lekker stel. Vanavond Millenium2 kijken (sorry).

Dikke kus.

• 16 Mei 2010 - 14:39

INA:

Foto'S ZIJN PRACHTIG. DIT IS LACHEN ALS JE EEN AAP TEGEN KOMT. GELUKKIG DAT JE JOU SPULLEN TERUG HEBT GEKREGEN.EEN EZEL STOOT ZICH NIET TWEE KEER AAN EEN STEEN.DUS OP JE TAS PASSEN.HAHAHA.GOETJES NOG VEEL PLEZIER*****

• 17 Mei 2010 - 06:49

Martie Anneke:

Wat een temperaturen zeg.
    Heerlijk helaas moeten wij het met minder doen.
    fijne dagen nog.