costa rica rondareis - Reisverslag uit Baarn, Nederland van yolan en maarten - WaarBenJij.nu costa rica rondareis - Reisverslag uit Baarn, Nederland van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

costa rica rondareis

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

25 Maart 2012 | Nederland, Baarn

Zo ...de koffer is gepakt, tja die 15 kilo gaan we dus ruimschoots over heen..echter backpackers worden we nooit. Maar wel luxe backpackers yo zonder stijltang kan echt niet.. Dat voelt net zoals een man die geen voetbal mag kijken op zondag!! De check lijst is bijna afgehandeld , maar uiteraard ben ik blij dat het koopzondag is ben nog nog wat vergeten!.
Maar verder zijn we er klaar voor en trekken we onze wandel schoenen om 0400 morge vroeg aan om te vertrekken.
Zoals elk jaar houden jullie weer op verzoek van velen op de hoogte..

Debby alvast weer bedankt dat je ons fort bewaakt, veel pl in ons huis.

Lieve allemaal tot later adios!,

• 25 Maart 2012 - 19:27

Tanja:

Hoi Yo en Maarten,

Wat ontzettend leuk weer dat jullie dit reisverslag bij gaan houden, kunnen we allemaal weer meegenieten van jullie avonturen.
    Heel veel plezier en neem ons mee in jullie reisverhalen!

• 26 Maart 2012 - 09:31

Debby:

15 kilo is ook wel heel weinig! Dat kunnen wij vrouwen ook niet!!