De overige weken!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu De overige weken!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

De overige weken!!

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

16 April 2012 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal,

Op t moment dat ik dit tik is t onze laatste dag.
Zittend in t zonnetje kan ik eindelijk onze ontbrekende verslagen nog even af maken.
Want er is uiteraard genoeg gebeurd.

We beginnen daar waar ik was gebleven
San gerando de dota:
Na een een helse bus rit, waar ik meer mijn ogen dicht dan open had bereikte we t zonnige maar niet heus het plaatsje waar je moet zijn geweest als je vogelaars wil spotten.
Je kent van die mannen die van vissen houden ,witte sokken en brood trommel , doe dit x 800 neurts en je hebt vogelspotters met enorme lensen.
Waarom zijn ze er...nou er vliegen quetzal. Voor de meeste van jullie zou ik t ff verklaren dit is een vogels nadeel bijzonder. Hij is blauw.paars met een enorme staart. Ik moeT zeggen een prachtig beestje.
Na het spotten van deze vogel, zijn we door gelopen naar de waterval.

S avonds hebben we heerlijk gegeten en het 40 jarige bruiloftsfeest gevierd van Sibke en Gerrie.
Samen met Melanie op de melodie van Marco Borsato dromen zijn bedrog een lied gemaakt en te horen gebracht. We verbleven in deze plaats 1dag en gingen
De volgende dag naar ...Op naar zon en strand

Dominical 7 april.
dominical is een badplaats aan de pacific oceaan.
De plaats straald gezellige rust uit. Lekkere muziek.
Aangekomen bij t hotel wat erg leuk , huisjes met hang mat ervoor. Helaas bij aankomst regende het vreselijk had. S avonds zijn Maarten en ik lekker gaan eten kleine soda.
De volgende dag bij t open van mijn ogen regende t weer. Shit, er stond een do
Fijnen tour gepland. Maar gelukkig naar 2 uurtjes regenen klaarde t op en vertrokken we.
We hebben dolfijnen gespot, gesnorkeld, en heerlijk gevaren.
S avonds met de groep naar de thai... T eten was bloed heet aar die vent van mij was de enige waar de stoom niet uit de oren kwam haha.

9 april: porto geminez/ corovado

Om naar corovado te komen moet je eerst met de boot van corfito naar Porto geminez, de boot trip duurde 0,5 uur en onder weg zagen we weer dolfijnen.
Bij aankomst in p geminez spullen in hotel leggen en kleine tas voor 3 dagen meenemen,
Ja jaren hele opgave.
Dit was nodig omdat we eerst met 4x 4 moesten en daarna nog een uur lopen over t strand.
Tas ging op paard en wagen.
De 4x4 was erg prettig maar t lopen was minder.
Niet omdat zwaar was maar omaatjes hoog water werden normaal is dat geen probleeem . Maar het water kwam nu 3 meter verder t strand op. Dit kwam door spring tij.
Hier was onze reisbegleidster niet van op de oogje gebracht.
Hierdoor was t erg gevaarlijk.
Rosemarij werd mee gesleurd maar gelukkig dat Maarten haar kon terug trekken, ik kan je vertellen omdat te zien is geen leuk gezicht en de verdere wandeling was ik doods bang.ik kreeg een steen tegen mijn been , andere reiziger was ook gewond.
We waren blij dat we er waren. Pffff

We verbleven in tenten, geen electriachiteit en koud water...


  • 16 April 2012 - 16:08

    Nel:

    Maarten en Yolan. Een goede reis terug. Je verslag heb ik gelezen,dat laatste was gevaarlijk ,maar het is gelukkig goed afgelopen.liefs .

  • 16 April 2012 - 16:50

    Marianne Smit:

    Leuk verslag maar het is niet allemaal rozengeur en manenschijn als ik dit zo lees. Ach dat past ook niet zo bij jullie er moet wat gebeuren, gelukkig is het goed afgelopen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yolan en maarten

Actief sinds 31 Maart 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 21857

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 30 Mei 2015

relax bali

13 Maart 2014 - 04 April 2014

Rondreis india - nepal.

17 Maart 2013 - 12 April 2013

Avonturen Thailand

26 Maart 2012 - 17 April 2012

Costa rica rondries

09 Mei 2011 - 03 Juni 2011

yo en maarten relax vakantie bali

09 Mei 2010 - 02 Juni 2010

avonturen yo en maarten maleisie

Landen bezocht: