De eerste dag... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu De eerste dag... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

De eerste dag...

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

27 Maart 2012 | Costa Rica, San José

Hallo vrienden...

Hier t eerste berichtje uit Costa Rica.
Na een een vlucht van 13 uur kwamen rond 1600 in de middag aan. (8uur vroeger) gelukkig maar want de toilet waren over belast en beetje moeilijk pissen in een flesje...Iberia..thans voor de nat broek..
Maar na deze geweldig vlucht waren we blij dat we er waren. In de hal ons moeten we de andere reizigers..
Laten we zeggen een gemengd gezelschap.
Er zit een jongen tussen die dacht zeker dat we geen flos draad bij ons hadden,. Ze borst haar groeit boven ze shirt uit...lekker makkelijk. Dit word mijn missie jongen harsen!,
De rest ziet er erg gezellie uit.

De rest van t verhaal! Volgt moet nu maken dat ik in de bus kom adios

• 27 Maart 2012 - 14:16

Anne-Marie:

Yo, dank voor je heldere uitleg. Heerlijk om te lezen na een dag coaching:-)).

• 27 Maart 2012 - 15:15

Marianne Smit:

Hé Yo, jij met je missie!!!!
    Je bent op vakantie en ga genieten.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen veel plezier vanuit een heel zonnig Baarn gewenst ;)

• 27 Maart 2012 - 16:05

Mam Frieling:

het haar van die knul zou je misschien naar het harsen ook op maarten zijn hoofd kunnen plakken,,,,,grapje.xxxxx

• 27 Maart 2012 - 16:51

Anne-Marie:

@mam Frieling hahahahahaha

• 27 Maart 2012 - 17:28

Tanja:

Nou en dan maar hopen dat het ongeveer dezelfde kleur heeft anders moet hij zijn haar ook nog verfen. Alhoewel, 2 kleuren zie je ook steeds vaker.

Geniet ervan!

• 27 Maart 2012 - 18:42

Henk:

Nou veel plezier jullie daar en de groeten aan pannenkoek

• 28 Maart 2012 - 00:40

Yolan En Maarten :