Verslagje uit tortug - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu Verslagje uit tortug - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

Verslagje uit tortug

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

27 Maart 2012 | Costa Rica, Tortuguero

Hier zijn we ...

Vannochtend tegen 08.00 in de bus op naar Tarragona.
Voordat we daar aan kwamen moesten we 4 uur met de bus door een prachtige landschap..ik kan je zeggen dan is 4 uur in de bus zitten echt niet erg.
Onder weg zijn we gestopt met t busje in een klein plaatsje. Hier hebben we eindelijk na poging 20 geld kunnen pinnen wel zo handig.
Daarna hadden we zeker een verfrissing verdiend.
Heerlijke vruchtensappen, met vruchten waar ik nog nooit van heb gehoord. Overheerlijk!!,

Aan gekomen bij de boot werden we op gewacht door onze kapitein, verwacht geen lekkere vent en een mega boot. Nee, het blijft eco vakantie.
Alles in laden en op naar t hotel.
Voordat we dat bereikte moesten we dik uurtje varen,
Echt geweldig mooi. Prachtige natuur. We kwamen schildpad, reigers, blauwvogels,leguan , krodil, heel veel andere vogels en vlinders.

Na deze mooie tocht kwamen we aan bij de logde. Eerst even met ze allen gegeten en toen heerlijk even bij de pool. Na wat rust door t park gewandeld.
De logde ligt in een natuurproduct aan de rivier. Geweldig mooi.
De dag is bijna ten einde nog. Even eten en dan hop naar bed. Morgen vroeg om 05.15 gaan we eruit om 0600 pakken we een bootje voor een tocht en als je heel vroeg gaat zie je t meeste en t mooiste zegt men...

Ik zeg adios en tot morgen

Ps mijn missie is nog in volle gang

• 28 Maart 2012 - 06:14

Marianne Smit:

Dat ziet er fantastisch uit!
    Enne..... laat je missie nu maar varen en geniet van de mooie natuur, het lekkere weer en die gezonde drankjes!!!! enne van je vent. Ben benieuwd wat jullie vandaag weer voor mooisn brengt heel veel plezier gewenst!

• 28 Maart 2012 - 08:11

Mam.frieling:

Geniet lekker van al dat moois wat jullie . morgen gaan zien. Laat je missie maar gaan .daar is geen tijd meer voor.Veel plezier.Groetjes.DIKKE.KUS.

• 28 Maart 2012 - 08:37

Paul:

Klinkt als vakantie 05.15 opstaan :-)

• 28 Maart 2012 - 08:39

Andy:

goede morgen daar ...nou ik er bij nadenk, liggen jullie op dit moment nog te slapen...ik hoor jullie gesnurk!!!
    Ben er morgen ook vroeg uit hoor tw. om 04.30 en dan maken we een reis naar o.a. Leiden, Eindhoven,Tilburg en Deurne...jajaja dan zie je nog eens wat van een land hè! Hee ...nog een leuke tijd daar enne hier schijnt ook het zonnetje 18 graden Bye bye

• 28 Maart 2012 - 09:04

Nel. :

Hallo hier een berichtje uit Hoogland.Zo als jullie het beschrijven Dan is het een heel mooi land .Ik geniet mee zo als jullie het beleven. Liefs Nel.

• 28 Maart 2012 - 12:54

Suzan:

Heeeeeerlijk klinkt het!!! Had je andere verslag niet gelezen maar wel gehoord van Monique over je missie, hahaha! Geweldig. Succes daarmee :-). en genieten he! Het is hier ook lekker weer maar het wordt in het weekend weer koud :-(. xxx Suzan

• 28 Maart 2012 - 20:59

Ineke Maarseveeen:

Wat lijkt me dat genieten in die mooie natuur echt geweldig. Alleen vroeg op staan daar ben ik niet zo dol op.
    Veel plezier nog. Liefs