Sarapiqui bereikt - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu Sarapiqui bereikt - Reisverslag uit Sarapiquí, Costa Rica van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

Sarapiqui bereikt

Door: yootje

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

30 Maart 2012 | Costa Rica, Sarapiquí

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we vertrokken uit Tortugero. We sliepen daar in logde tussen de brul apen en Joost mag weten wat nog meer. Zoals ik in t vorige verlslag had beschreven moesten we vroeg op om het Tortugero nat. Park in te gaan. We gingen met t onze groep de boot op om al t natuur schoon en de dieren te aanschouwen.
We hebben diverse beesten gezien, brul aap, groene slang, leguaan, diverse grappige vogels met prachtig kleuren. De natuur is echt geweldig.
De bedoeling was om bij terug komst in de zon te gaan maar helaas. De tropische regen zorgde ervoor dat dit niet lukte.
Dan maar een lekkere massage die Maarten al slim voor zich zelf had geboekt. Helaas vol!!

Geen probleem ben f naar de kamer gegaan om te slapen, toen ik de kamer binnen kwam dacht ik een baby schildpad te zijn. Ik riep een mede reiziger en toen hij dichter bij kwam zag hij dat t een enorme pisse bed was.
Jullie begrijpen dat ik dit nog lang moet aan Horen

Einde van de middag zijn we naar t plaatsje gegaan om lekker te wandelen aan de zee!! Daarna zijn we gaan eten bij budha aan t water. Prachtig uitzicht op t nat. Park

Uiteraard weer vroeg ons bed in omdat we de volgende dag vroeg eruit moesten we gingen deze plek verlaten om naar Sarapiqui te vertrekken.
Om 8.00 zijn we op de boot gegaan en eerst een prachtige tocht .
Deze boot tocht duurde een 1,5 uur. Uiteraard zagen we weer van alles wat zeker een traktatie voor ons netvlies was en is.

Aangekomen aan de wal gingen we in de bus op weg naar onze volgende bestemming in Sarapiqui .
Dit is een gebied waar maar liefst de helft van devogel soorten van Costa Rica voorkomen,.
In dit gebied spot je niet allen vogels maar ook felgekleurde kikkers en hagedissen.

Aangekomen in t hotel Sarapiqui rian forenst. Zijn we direct de tuin in gegaan , ongeloofelijk hoe mooi t hier is.
In de tuin spot je van alles,!!
Smiddags wandeling gedaan en uitleg gehad over cacao maken
Na de middag lekker gegeten en daarna wat gedronken met ze allen, ja we konden uitslapen tot 7.30. Lijkt wel vakantie!!.

Na een heerlijk ontbijt ben ik lekker bij t Zwembad gaan liggen en Maarten is naar t slangen opvang geweest.
Dit heb ik aan mij voorbij laten gaan. Ik heb nog we
Even in de tuin gelopen en rond gekeken bij t indiaan begraaf plaats.


Op het program van vanmiddag staat.
Raften op de rio de Sarapiqui, hij gaat samen met twee bejaarden en een jonge godin. En dAt ben ik niet.
Ben benieuwd of ze t overleven!!,!

Zelf ga ik 2 uur wandelen met de vogelaars,,, nou ik weet niet wat ik liever doe .

Jullie hooren uiteraard hoe de dag is verlopen in mijn nieuwe verslag


Adios amigo's uit een warm bewolkt Costa Rica.



  • 03 April 2012 - 17:28

    Nel:

    Hallo hier een berichtje uit het koude Nederland.Wat een prachtige foto.s. Wat maken jullie een mooien reis. Nog een paar fijne weken. Groetjes .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yolan en maarten

Actief sinds 31 Maart 2010
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 21824

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 30 Mei 2015

relax bali

13 Maart 2014 - 04 April 2014

Rondreis india - nepal.

17 Maart 2013 - 12 April 2013

Avonturen Thailand

26 Maart 2012 - 17 April 2012

Costa rica rondries

09 Mei 2011 - 03 Juni 2011

yo en maarten relax vakantie bali

09 Mei 2010 - 02 Juni 2010

avonturen yo en maarten maleisie

Landen bezocht: