Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van yolan en maarten - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Baarn, Nederland van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Yolan

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

11 Maart 2013 | Nederland, Baarn

Zo ...het aftellen is begonnen.
velen van jullie hebben mij al gevraagd of ik a.u.b. weer de reisverslagen zou willen sturen. Dat voor iemand met dyslectisch doet me deugd. Ik schrijf zo als ik praat ha ha.
We zijn er nog niet helemaal klaar voor, maar enig zweet breek me uit. Niet omdat het daar bloed heet is maar dit jaar kan ik niet mijn spullen bij Maarten in de tas stoppen, jullie weten dit wordt een probleem. Ons Maarten heeft een rugzak dit jaar, tja daar sta ik dan. 5 paar schoenen minder en tig shirts. Een opgave voor mij. Maar komt vast goed. Ik houd jullie op de hoogte. Uiteraard is ook dit jaar ons kasteel bewaakt door onze blonde poedel Debby!! thanks meid.
tot mails...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yolan en maarten

Actief sinds 31 Maart 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 21835

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 30 Mei 2015

relax bali

13 Maart 2014 - 04 April 2014

Rondreis india - nepal.

17 Maart 2013 - 12 April 2013

Avonturen Thailand

26 Maart 2012 - 17 April 2012

Costa rica rondries

09 Mei 2011 - 03 Juni 2011

yo en maarten relax vakantie bali

09 Mei 2010 - 02 Juni 2010

avonturen yo en maarten maleisie

Landen bezocht: