Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Nakhon Phanom, Thailand van yolan en maarten - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen - Reisverslag uit Nakhon Phanom, Thailand van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen

Door: Yolan

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

08 April 2013 | Thailand, Nakhon Phanom

Het aftellen is helaas begonnen...maar voor we donderdag terug gaan
Eerst nog 4 dagen in hidden holiday house. Na een week op t eiland totaal wat anders.

Om 11 uur zondag zijn we met de speed boot terug gegaan naar phuket om daar t vliegtuig naar Bangkok te nemen.
Na een uurtje vliegen aangekomen in Bangkok werden we opgehaald door dhr leng. De taxi chauffeur die Engels aan t leren is niks mis mee, maar wel als je verplicht een uur lang dit moet aan horen. Een bandje met Engelse woorden naar Thais..wel gelachen..

Na een ongeveer een uur werden we gastvrij ontvangen op ons geusthouse

Dit guesthouse ligt onder Bangkok aan de rivier
Het is echt geweldig, je bent hier nog een bezienswaardigheid. Bijna geen toeristen.
Het geusthouse is echt geweldig. De eigenaar N zijn vrouw zijn superHet is een fantastisch house. Je kunt zwemmen in de rivier en je voelt je echt een gast.
De eigenaar zorgt hiervoor. S avonds en als je wilt ook tijdens de lunch maakt ze dineer en eet je met ze allen aan een lange tafel.
Uiteraard hoef je niet mee te doen!!
Ik kan t iedereen aanraden ..

De eerste avond hebben we een potje miauw gespeeld.
Gokspel met kaarten.. Moeders stok oud deed ook mee top wel alles verloren ons maarten!!

Vandaag maandag zijn we na t ontbijt zijn we in de kano gestapt en hebben we 8 km in totaal in de kano gezeten en geroeid.
4 heen en 4 terug. Aan t einde van de 4. Km gingen we uit de kano.
We zagen een markt, zonder schoen en met de peddels op naar wat drinken.
Nu komen hier niet veel toeristen en zeker niet twee op blote voeten en peddels.
Je kunt je voorstellen wat een gestaar en een gelach. Was echt een giller!!
Smiddags heerlijke lunch en wat op een auto band op de rivier gedobberd.
S avonds heerlijke vis die van de overkant werd gehaald met de kano...broer heeft daar een restaurant.
Na t eten met ze allen in de auto..zie foto..hoeveel passen er in de achterbak.
De schot, Engelsman, zoontje lief van de eigenaar de eigenaresse , vriendje van zoontje en ik,,op weg naar de tempelmarkt/ kermis.
Wat een herrie en wat een eten...heb me ogen uitgekeken..
Erg gelachen..
Het was een top avond.
Op naar morgen...tato tempel en een massage int ziekenhuis!! Vreemd maar waar wel handig

• 08 April 2013 - 17:14

Pffffffff Pfffffff

• 08 April 2013 - 19:21

Alma:

Hoi hoi. Wat geweldig klinkt dat allemaal. Maar wat gaat het snel; donderdag alweer naar huus.
    Maar jullie hebben weer erg veel gedaan en beleefd. Terug in Nederland ff weer afspreken voor foto's, verhalen, knuffels en zoenen.
    Geniet er nog van deze laatste dagen. En alvast een goeie terugreis lieverds.

• 09 April 2013 - 00:27

Mam Frieling:

Dolle pret weer veel beleefd.Jammer genoeg zeggen jullie Het is zowat voorbij.Goeie vlucht naar Amsterdam .Dan horen wij elkaar .Dikke kus .

• 09 April 2013 - 13:00

Agnes:

Geniet nog heel eventjes en daarna een hele goede terugvlucht naar huis....
    Dikke zoen

• 09 April 2013 - 16:49

Henk:

Al weer bijna koffie met Maarten

• 09 April 2013 - 16:51

Henk:

Je kent Pont niet meer terug.

Alles verplaatst
    Zelfs jou werkplek

• 09 April 2013 - 18:58

SEP:

wat een coole, vakantie ook leuke foto's en ik zou er ook graag heen willen en wat een schattig meisje en lekker olifanten wassen.
    ik wou nog wat aan maarten vragen.......
    heb je nog wat gedaan met clash of clans?

• 09 April 2013 - 19:51

Paul:

Kom maar gauw terug Maarten, gaan we de verhalen onder een biertje horen