Nog 2 dagen op t heerlijke eiland koh yao noi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van yolan en maarten - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen op t heerlijke eiland koh yao noi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van yolan en maarten - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen op t heerlijke eiland koh yao noi

Door: Yo

Blijf op de hoogte en volg yolan en maarten

05 April 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag donderdag 5 april zijn we weer een boot trip gaan doen met ze tweeën, dit keer de eilanden en grotten in t noorden..
Wat was t geweldig. Vorige keer zagen we nog wel wat toeristen maar doordat we vroeg gingen kwamen we niemand tegen. Super gaaf,
Bij de eerste grot, eerst een stukje door t water zwemmen en toen de grot in... Iet te geloven wat mooi.
De tweede grot was nog mooier, je moest stuk door een grot en aan t ei de was een leguan..
Na al t moois zijn we naar een eiland gevaren waar de lunch die door onze eigenaresse van de bungalow was klaar gemaakt heerlijk op gegeten..
Lek de schipper lag heerlijk in ze hangmat en wij zaten met ze tweeën op een onbewoond eiland ...ongelooflijk.

Na t eten hebben we nog 2 andere eilanden bewonderd...en daarna richting de bungalow.
Bij aankomst lekker nog even in de hangmat bij onze vriendin op t strand gezeten.
Vanavond gezellig weer op t strand eten!!
En morgen heeft de eigenaresse en haar man ons uitgenodigd om te eten..als je meer dan 5 nachten hier bentkrijg je een gratis diner hoe leuk.
Tot snels ....foto s van de boot trip komen er aan..

• 05 April 2013 - 15:55

Mam Frieling:

Toch nog gevaren naar kleine eilandjes - geweldig wat ik heb gelezen....foto s van de boot trip wacht ik op. Mijn nieuwe auto heb ik al 2 week sorry ben vergeten het te mailen .Rijd super. Noortje moest naar het ziekenhuis .Misschien blinderdarm? bloed onderzoek konden niets vinden is weer thuis.afwachten Dikke kus tot gauw .

• 05 April 2013 - 16:01

Henk:

He pannekoek geniet nog maar even, want voordat je weet weet sta je naast mij bij pont aan de koffie!!!

• 07 April 2013 - 08:12

Marein:

Dag kanjers!
    Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt. Was weer leuk om al jullie ervaringen mee te lezen. Snel een borrel om bij te kletsen!
    X